Події

Невід'ємним компонентом освітнього процесу є діагностика. За її допомогою визначається якість досягнення поставленої мети. Без діагностики неможливо ефективно керувати дидактичним процесом. Необхідність розгляду проблем організації, структури і змісту діагностики зумовлена тими корінними змінами, що відбуваються у вітчизняній вищій школі: введенням в її практику державних стандартів та кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

Запрошуємо молодих викладачів узагальнити свої знання щодо основних вимог та підходів у оцінюванні навчальних досягнень студентів.

Дата початку 21-11-2018 4:20 pm

Реєстрація на цю подію завершена!

Питання до розгялду:

- методичні рекомендації щодо проведення відкритих занять;

- розбір типових помилок під час відкритих занять;

- пошук ідей для відкритих занять тощо.

Дата початку 24-10-2018 3:00 pm
Дата завершення 24-10-2015 4:00 pm

Реєстрація на цю подію завершена!

23 жовтня 2018 року, у стінах Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола відбувся семінар для вчителів німецької мови Тернопільської області.

Гостей радо зустріли у закладі, провели екскурсію, розповіли про особливості навчання студентів, спеціальності; специфіку роботи гімназії.

Семінар складався із двох частин.

Дата початку 23-10-2018 10:00 am
Дата завершення 23-10-2018 2:00 pm

Реєстрація на цю подію завершена!

Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення.

Дата початку 16-10-2018 3:00 pm
Дата завершення 16-10-2018 4:00 pm

Реєстрація на цю подію завершена!

Мистецтво навчання

не потребує нічого іншого,

ніж умілий розподіл

часу, предметів і методу.

Я.А.Коменський

Семінар складатиметься із двох частин: теоретичної та практичної.

У першому блоці розглянуть питання компетентнісноорієнтованого заняття, вимоги до структури та критерії створення плану-конспекту заняття.

У другому блоці практично спробують моделювати заняття, апробують різні цікаві методи та прийоми.

Дата початку 10-10-2018 4:00 pm
Дата завершення 10-10-2018 5:00 pm

Реєстрація на цю подію завершена!