Архів подій

Невід'ємним компонентом освітнього процесу є діагностика. За її допомогою визначається якість досягнення поставленої мети. Без діагностики неможливо ефективно керувати дидактичним процесом. Необхідність розгляду проблем організації, структури і змісту діагностики зумовлена тими корінними змінами, що відбуваються у вітчизняній вищій школі: введенням в її практику державних стандартів та кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

Запрошуємо молодих викладачів узагальнити свої знання щодо основних вимог та підходів у оцінюванні навчальних досягнень студентів.

Дата початку Середа, 21 листопада 2018

Питання до розгялду:

- методичні рекомендації щодо проведення відкритих занять;

- розбір типових помилок під час відкритих занять;

- пошук ідей для відкритих занять тощо.

Дата початку Середа, 24 жовтня 2018
Дата завершення Субота, 24 жовтня 2015

23 жовтня 2018 року, у стінах Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола відбувся семінар для вчителів німецької мови Тернопільської області.

Гостей радо зустріли у закладі, провели екскурсію, розповіли про особливості навчання студентів, спеціальності; специфіку роботи гімназії.

Семінар складався із двох частин.

Дата початку Вівторок, 23 жовтня 2018
Дата завершення Вівторок, 23 жовтня 2018

Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення.

Дата початку Вівторок, 16 жовтня 2018
Дата завершення Вівторок, 16 жовтня 2018

Мистецтво навчання

не потребує нічого іншого,

ніж умілий розподіл

часу, предметів і методу.

Я.А.Коменський

Семінар складатиметься із двох частин: теоретичної та практичної.

У першому блоці розглянуть питання компетентнісноорієнтованого заняття, вимоги до структури та критерії створення плану-конспекту заняття.

У другому блоці практично спробують моделювати заняття, апробують різні цікаві методи та прийоми.

Дата початку Середа, 10 жовтня 2018
Дата завершення Середа, 10 жовтня 2018